donderdag 25 december 2014

een kleine foto collage

























































Zo vlak voor het einde van het jaar dacht ik, ik plaats nog eens een paar foto's van gerechten die ik uitprobeerde voor dit blog en er receptjes van tekende. Wat opvalt is dat ik alleen foto's gemaakt heb van de desserts en koekjes, waarschijnlijk omdat ik niet goed kan fotograferen en ik dacht: dit lukt me nog wel! Waarom zou ik anders overal tekeningen van maken? ;-) Het is ook een klein bewijs dat ik de recepten ook echt maak voordat ik ze hier plaats. En aangezien het kerstmis is waar het toch ook een heel klein beetje om lekker eten draait, past deze collage wel. Ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een goede laatste week van 2014!

Just before the end of the year I thought I would place some picture's of de dishes I made for this blog and where I drew the recipes of. I noticed that I only took pictures from the desserts and cookies, probably because I'm not a very good photographer and I thought: this I can manage! What else would I draw for? ;-) It is also a little proof that I do make the recipes before I place them here. And because it is christmas where it is also a little bit about nice food, this collage fits in. I wish you all a very nice christmas and a good last week of 2014!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je foto's ook mooi!
    Jij ook gezellige kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je foto's ook leuk. Maar, het tekenen maakt je blog toch wel uniek en erg leuk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien heb je alleen foto's gemaakt van de desserts en koekjes omdat je die gewoon het lekkerst vindt ;-)
    Je maakt mooie foto's hoor... maar jouw tekeningen, die zijn echt super!
    Ik hoop volgend jaar weer veel mooie tekeningen van je te mogen zien!
    Fijne kerst en een heel creatief 2015! X

    BeantwoordenVerwijderen