donderdag 7 juli 2016

I'm back!
































Ik ben weer terug na een heerlijke vakantie! Ik heb maar een foto genomen die over eten gaat en dat is deze, omdat we daar zo heerlijk aan het water zaten. Voor de rest heb ik vooral genoten van het landschap en me niet bezig gehouden met wat ik op mijn blog kon zetten. Na drie weken weg te zijn geweest werd ik in de tuin verrast met heerlijke dingen die we meteen konden eten!

I'm back from a wonderful holiday! I only took one picture about food and that is this one, because it was such a lovely spot at the water where we could eat. I enjoyed to landscape and I didn't think about what I could do for my blog. After 3 weeks away from home my garden surprised me with some delicious things we could eat right away!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten