donderdag 7 mei 2015

decoration fun!









































Nu het buiten weer lekker weer wordt en er allemaal plantjes naar buiten kunnen worden geplaatst en er druk een moestuintje wordt aangelegd, besloot ik dat ik mijn nu nog niet zo erg groene tuintje wel een beetje op kon fleuren. Ik heb wat normale stenen verzamelt en ze geverfd. Op sommige staan de namen van de planten waar ze bij komen te liggen (zo vergeet je ook niet wat je ook alweer geplant had;-)), de andere zijn gewoon decoratie. Nu nog een doorzichtige lakverf erover heen zodat de verf er niet na een aantal regenbuien af gewassen wordt en het ziet er meteen een beetje kleuriger uit!

It is getting much more sunnier outside and it is time to put some plants outside and to grow some vegetables. So I decided that my garden could use some color now that it is just getting a little bit green outside. I collected some normal stones and painted them. On some of them are the names of the plants (so you won't forget what you planted ;-)), and others are just for decoration. Now I just need to finish them with some varnish so the paint doesn't get washed of after some rain showers and it already looks a bit more colorful!



6 opmerkingen:

  1. I congratulate you friend! It is a very good idea. I've noticed that when you sow seeds of any vegetable. and you put a small stick with the name written on paper. then with irrigation water. the paper is damaged. With rocks this does not happen! Good!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi Celine! Je kan de geverfde stenen ook aflakken met bootlak o.i.d. dan hoef je geen doorzichtig laken te gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marloes, ik ga ze ook aflakken, staat ook in de tekst maar misschien heb je die verkeerd begrepen of ik ben niet zo duidelijk ;-)

      Verwijderen
  3. so simple and yet so good. your little stones make me smile.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ik kwam via de zoekterm 'plant-aardig' op je blog terecht....(ben bezig met een blogbericht met die titel ;-)) en wat een leuk blog vond ik! Leuke recepten en inspirerende ideeën, ik ga je graag volgen.
    Hartelijk groet, Annelies
    livinafluweeltje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annelies, wat leuk om te horen! Veel plezier op mij blog ;-)
      Groetjes, Celine

      Verwijderen