maandag 24 juni 2013

Eat your greens



























Voor mijn shopje ben ik begonnen aan een nieuwe serie sieraden. Deze zijn gemaakt van hout en daar schilder ik een korte tekst op in combinatie met een dier. De diertjes wilde ik niet erg realistisch maken, meer grappig. En deze hanger is misschien wel leuk voor de vegetarische lezers van dit blog, dus bij deze;-) Wil je meer weten over mijn sieraden, klik dan hier. Binnenkort zullen er nog meer houten sieraden geplaats worden.

For my little shop I started a new series of jewelery. These are made of wood and I paint a text in combination with an animal on it. I did not wanted the animals to be very realistic, more funny. And this piece may be nice for the vegetarians among the readers of this blog, so ;-) If you want to know more about my jewelery, click here. Soon there will be more wooden pieces available.

2 opmerkingen: