donderdag 3 april 2014

uitdaging en vraagje






























Een tijdje geleden ben ik gevraagd door "Mister Kitchen" of ik mee wilde doen met de de "Amsterdam Rhubarb Challenge 2014".  Dit houdt in dat ik een recept kan indienen waar rabarber de hoofdrol in speelt. De leukste en lekkerste recepten worden geselecteerd maar nu loop ik op de zaken vooruit, eerst maar eens een recept bedenken dat ik zou kunnen inzenden! En ook aan de lezers van dit blog: weten jullie een leuk recept dat ik zou kunnen uitproberen, natuurlijk aangepast aan de dingen die ik wel/niet kan eten? Er zijn drie categorieën: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Nu heb ik alleen ervaring in het gebruik van rabarber bij nagerechten of andere zoetigheden. Eerder plaatste ik dit crumble recept hier. Volgende week plaats ik het recept van een andere taart met rabarber. Weet je een lekker recept? Laat dan een berichtje hier achter of mail naar info@celineschroeder.nl

A while ago I have been asked by "Mister Kitchen" it I wanted to participate in the "Amsterdam Rhubarb Challenge 2014". This means that I can apply with a recipe where rhubarb is the main ingredient. The best recipes will be selected but that is something  to think about for the future, first I have to think about a recipe! And also for the readers for this blog: do you know a nice recipe that I could try, of course with the ingredients which I can or can not eat? There will be 3 categories: appetizer, main course and dessert. I only have experience in using rhubarb in a sweet dish. I placed this crumble recipe earlier. Next week I will post a recipe of another cake with rhubarb. Do you know a recipe? Leave a message here or mail to info@celineschroeder.nl

1 opmerking:

  1. Oh, so sorry, Celine, here in my country rhubarb, not known, not used in any food, in fact, I had to search Google, about rhubarb to know what it is.
    I'm sorry, I can not help you :(

    BeantwoordenVerwijderen